Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Καλή σχολική χρονιά !!!!

Πέρασε λοιπόν το καλοκαίρι , δυστυχώς για εμένα με μία πολύ μεγάλη απώλεια καθώς έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη μου μανούλα....
Αυτή η απώλεια μου στοίχισε πάρα πολύ....

Η ζωή όμως, πέρα από τις λύπες και τις στενοχώριες, κρύβει και γλυκές στιγμές και μικρές και μεγάλες χαρές για όλους μας.

Μία από αυτές, αποτελεί για εμένα και η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. περιμένω πώς και πώς να ξαναδώ τα γελαστά προσωπάκια των νηπίων μου, να ακούσω τις γλυκές φωνούλες τους και τα γελάκια τους.


Για να τα καλωσορίσω στο νηπιαγωγείο, τους ετοίμασα γλυκά κουκουβαγοβαζάκια γεμισμένα με καραμελίτσες και μια γλυκιά ευχή για χαρούμενη σχολική χρονιά.



Επίσης, και μικρά πινακάκια, σε σχήμα σπιτιού, όπου μπορούν να γράψουν και να ζωγραφίσουν με κιμωλία ότι τους αρέσει..


Εύχομαι σε όλους, μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

6 σχόλια :

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ... ΣΟΦΑ! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη σχολικη χρονια Ιωαννα !!!! με δυναμη και υγεια !!!! πολυ ωραια τα δωρακια σου , μπραβο , και ειναι σιγουρο πως θα ειναι για σενα και τα παιδακια σου μια πολυ γλυκια αρχη και μια πολυ δημιουργικη συνεχεια αυτη η χρονια !!! -christi-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλη αρχη Ιωαννα μου!!
    Η δουλεια μας είναι η καλυτερη ψυχοθεραπεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Δανάη μου . Καλή σχολική χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα σου εύχομαι !!!

      Διαγραφή