Συζητώντας για τα χαρακτηριστικά της εποχής της Άνοιξης, τα νήπια έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα φρούτα που υπάρχουν αυτήν την εποχή και πιο συγκεκριμένα στις φράουλες.
Αναζητησαμε λοιπόν πληροφορίες για το φυτό της φράουλας και δοκιμάσαμε φράουλες στο νηπιαγωγείο.
Τα νήπια τότε, θέλησαν να φτιάξουμε κι ένα φραουλογλυκό, δηλαδή ένα γλυκό με φράουλες.
Αποφασίσαμε λοιπόν πως το γλυκό μας θα έπρεπε να περιέχει σίγουρα ζάχαρη και κρέμα για να είναι νόστιμο.
Συγκεντρώσαμε λοιπόν τα υλικά (ευγενική χορηγία μιας μητέρας ενός νηπίου της τάξης μας ) και ξεκινήσαμε.
Τα νήπια χωρίστηκαν πρώτα σε τέσσερις ομάδες: την ομάδα του πλυσίματος που φορούσε στην κονκάρδα της, μία βρύση,
την ομάδα του κοψίματος, που ανέλαβε να κόψει με πλαστικά μαχαιράκια τις φράουλες και φορούσε την αντίστοιχη κονκάρδα ,
την ομάδα ανακατέματος που ανακάτεψε την κρέμα δηλαδή το γιαούρτι με το ζαχαρούχο γάλα και φορούσε την κονκάρδα με το χτυπητήρι
και τέλος την ομάδα σερβιρίσματος που σέρβιρε το γλυκό και φορούσε κονκάρδα με σερβιτόρο.
Η όλη διαδικασία ήταν πολύ ευχάριστη για τα νήπια και πολύ βιωματική καθώς έπλυναν, έκοψαν, ανακάτεψαν και σέρβιραν .
Έφαγαν με μεγάλη χαρά το φραουλο γλυκό που είχαν δημιουργήσει.
Κάποιοι ανέλαβαν να γράψουν τη συνταγή, για να μην την ξεχάσουν.
Και στο τέλος φτιάξαμε φράουλες από χαρτόνι, με τις οποίες κάναμε προσθεσούλες στην παρεούλα, καθώς βρισκόμαστε στην έννοια της πρόσθεσης αυτην την περίοδο στα μαθηματικά.
Το φραουλογλυκό μας είχε μεγάλη επιτυχία, κεράσαμε και τους δασκάλους του Δημοτικού Σχολείου.
Η μεγαλύτερη όμως επιτυχία των νηπίων, φάνηκε στην άριστη συνεργασία μεταξύ τους για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.
Όλες οι ομάδες συνεργαστηκαν άψογα και πέτυχαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου