Ο σύνδεσμος της διαδικτυακής ενημερωτικής συνάντησής με θέμα:
«Ο ρόλος της αποτελεσματικής επικοινωνίας στην ομαλή σχολική μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία και τη συμμετοχή σας.
Ο σύνδεσμος της διαδικτυακής ενημερωτικής συνάντησής με θέμα:
«Ο ρόλος της αποτελεσματικής επικοινωνίας στην ομαλή σχολική μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία και τη συμμετοχή σας.
Στις 5 Μαίου 2026, το 3ο Νηπιαγωγείο Μακροχωρίου, σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σταυρού,
πραγματοποίησε κοινή εκπαιδευτική επίσκεψη, στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας και στην Πυροσβεστική Βέροιας.
Αναχωρήσαμε πρωί πρωί με το λεωφορείο που ναυλώσαμε για την όμορφη Βέροια.
Τα νήπια είχαν καθίσει στα ειδικά καθισματάκια και είχαν βάλει όλα τις ζώνες τους όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Στη Βιβλιοθήκη μας περίμενε η βιβλιοθηκονόμος, όπου εξήγησε στα νήπια τη διαδικασία του δανεισμού των βιβλίων.
Προέτρεψε δε τα παιδιά να την επισκέπτονται συχνά με τους γονείς τους.
Η υπέυθυνη του παιδικού τμήματος της Βιβλιοθήκης διάβασε στα νήπια ένα παραμύθι και στη συνέχεια έπιαξαν ένα παιχνίδι αναζήτησης των αντικειμένων του παραμυθιού σε όλο το χώρο .
Μετά αναχωρήσαμε για την Πυροσβεστική Βέροιας.
Εκεί τα νήπια παρατήρησαν τα οχήματα. αλλά και το κτίριο.
Ένας πυροσβέστης παρουσίασε στα νήπια, βίντεο με το έργο της Πυροσβεστικής τα οποία παρακολούθησαν με πολλή προσοχή.
Στη συνέχεια τα νήπια ξεναγήθηκαν στος χώρους και είδαν από κοντά τα μεγάλα Πυροσβεστικά οχήματα.
Ο κ Πυροσβέστης άνοιξε τη μάνικα κατάσβεσης των πυρκαγιών και κάθε νήπιο έγινε για λίγο κι αυτό πυροσβέστης.
Είχε φτάσει το μεσημέρι.
Επιστρέψαμε στο Νηπιαγωγείο και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους είχε αρέσει από την επίσκεψη.
Περάσαμε πολύ όμορφα εκείνη την ημέρα !!!!
Λίγες μέρες πριν μπει ο Μάης, ο γνωστός μας, Λουλουδάς, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας λουλουδόκηπο.
Αφού ψάξαμε για το ιδανικό σημείο που θα φυτεύαμε τα λουλούδια μας ( στην αυλή του Νηπιαγωγείου ) κοντά σε ηλιόλουστο σημείο και πολύ κοντά σε παροχή νερού, ζητήσαμε από το Σύλλογο Γονέων να μας αγοράσει τα λουλούδια.
Σε λίγες μέρες, τα λουλουδάκια μας ήρθαν. Τα νήπια τα είδαν, τα έπιασαν και τα μύρισαν.
Βγήκαμε στην αυλή και αφού σκάψαμε τις τρύπες, άρχισαν να τα φυτεύουν.
Έμαθαν και τα ονόματα τους ( σκυλάκια, κατηφέδες,πετούνιες κτλ ).
Αφού φύτεψε το καθένα το λουλουδάκι του, υποσχέθηκαν να τα φροντίζουν και να τα ποτίζουν κάθε μέρα, πράγμα το οποίο, από τότε, κάνουν κάθε μέρα στο διάλλειμμα με περισσή χαρά.
Είναι τόσο όμορφος ο λουλουδόκηπος μας !!! Θα τον αγαπάμε και θα τον προστατεύουμε.