Συζητώντας για τα ανθρώπινα συναισθήματα, επικεντρωθήκαμε στο συναίσθημα της χαράς.
Τα νήπια εξέφρασαν τις απόψεις τους για τη χαρά και το πότε αισθάνονται χαρούμενα.
Ακούστηκαν προτάσεις όπως : αισθάνομαι χαρούμενος όταν παίζω με τους φίλους μου ή όταν τρώω παγωτό κτλ.
Όταν η νηπιαγωγός ρώτησε πώς εκφράζουμε τη χαρά μας, τα νήπια απάντησαν: χαμογελάμε, γελάμε..
Αφού χαμογελάσαμε όλοι, θέλησα να τους δείξω το πιο διάσημο και το πιο αμφιλεγόμενο χαμόγελο που έχει αποτυπωθεί ποτέ στη τέχνη.
Το χαμόγελο της Τζοκόντα....του Λ . Ντα Βίντσι.
Πληκτρολογήσαμε στο googlejunior.com ( για ασφαλή αναζήτηση) το όνομα της Τζοκόντα και παρατηρήσαμε εικόνες του πιο διάσημου πίνακα ζωγραφικής.
Κάποια παιδιά είχαν ξαναδεί την εικόνα της Τζοκόντα σε διαφημίσεις, παιχνίδια στον υπολογιστή κα.
Παρατήρησαν τα χρώματα του πίνακα, το φόντο αλλά περισσότερο τα εντυπωσίασε το χαμόγελο της Τζοκόντα.
Τι παρατηρείτε; Ρώτησε η νηπιαγωγός...
Δε φαίνονται τα δόντια της.
Δε χαμογελάει πολύ.
Κάτι σκέφτεται.
Όταν η νηπιαγωγός ρώτησε τι νομίζουν πως σκέφτεται η Τζοκόντα,
τα νήπια απάντησαν:
Θέλει να βγει όμορφη.
Σκέφτεται πως σε λίγο θα δει τις φίλες της.
Της αρέσει ο ζωγράφος, είναι όμορφος..
Τέλος, τα νήπια αποφάσισαν να γίνουν κι αυτά ζωγράφοι και να αποτυπώσουν με το δικό τους τρόπο το πίνακα της Τζοκόντα.
Τονίστηκε στα νήπια πως πρόκειται για προσωπογραφία και δεν έπρεπε να ζωγραφίσουν παρά μόνο το πρόσωπο και ένα μέρος του πάνω κορμού της όπως και ο ζωγράφος.
Και να τα έργα των νηπίων...
Τα νήπια εξέφρασαν τις απόψεις τους για τη χαρά και το πότε αισθάνονται χαρούμενα.
Ακούστηκαν προτάσεις όπως : αισθάνομαι χαρούμενος όταν παίζω με τους φίλους μου ή όταν τρώω παγωτό κτλ.
Όταν η νηπιαγωγός ρώτησε πώς εκφράζουμε τη χαρά μας, τα νήπια απάντησαν: χαμογελάμε, γελάμε..
Αφού χαμογελάσαμε όλοι, θέλησα να τους δείξω το πιο διάσημο και το πιο αμφιλεγόμενο χαμόγελο που έχει αποτυπωθεί ποτέ στη τέχνη.
Το χαμόγελο της Τζοκόντα....του Λ . Ντα Βίντσι.
Πληκτρολογήσαμε στο googlejunior.com ( για ασφαλή αναζήτηση) το όνομα της Τζοκόντα και παρατηρήσαμε εικόνες του πιο διάσημου πίνακα ζωγραφικής.
Κάποια παιδιά είχαν ξαναδεί την εικόνα της Τζοκόντα σε διαφημίσεις, παιχνίδια στον υπολογιστή κα.
Παρατήρησαν τα χρώματα του πίνακα, το φόντο αλλά περισσότερο τα εντυπωσίασε το χαμόγελο της Τζοκόντα.
Τι παρατηρείτε; Ρώτησε η νηπιαγωγός...
Δε φαίνονται τα δόντια της.
Δε χαμογελάει πολύ.
Κάτι σκέφτεται.
Όταν η νηπιαγωγός ρώτησε τι νομίζουν πως σκέφτεται η Τζοκόντα,
τα νήπια απάντησαν:
Θέλει να βγει όμορφη.
Σκέφτεται πως σε λίγο θα δει τις φίλες της.
Της αρέσει ο ζωγράφος, είναι όμορφος..
Τέλος, τα νήπια αποφάσισαν να γίνουν κι αυτά ζωγράφοι και να αποτυπώσουν με το δικό τους τρόπο το πίνακα της Τζοκόντα.
Τονίστηκε στα νήπια πως πρόκειται για προσωπογραφία και δεν έπρεπε να ζωγραφίσουν παρά μόνο το πρόσωπο και ένα μέρος του πάνω κορμού της όπως και ο ζωγράφος.
Και να τα έργα των νηπίων...
Τι όμορφες Τζοκόντες!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε Νίκη μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήυπέροχες !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε Κατερίνα μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι καταπληκτικοί ζωγράφοι είστε εσείς;;;!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε Δανάη μου!!!
ΔιαγραφήΠολύ ωραίες οι Τζοκόντες σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα είναι καταπληκτικές !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαγικά χεράκια !!!!!!!!
Ζωγράφισαν πολύ όμορφα όντως! Ευχαριστούμε Βούλα μου!!!
Διαγραφή"Της αρέσει ο ζωγράφος, είναι όμορφος" αχαχαχαχα. Κορυφαία τα παιδιά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες τι σκέφτηκαν; Έχουν πολύ πλάκα τα μικρά τελικά...
Διαγραφή