Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ ( 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ) ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.



                     ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...



ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΕΥΑ ΕΝΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
 ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ  ΚΑΣΤΡΟ


ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
 ΘΑ ΕΙΧΑ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ




                                                 ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΕΥΑ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ
                                                        ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ  ΘΑ    
                                                          ΕΙΧΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ.




ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΒΑΦΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ
 ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΠΟΛΗ



ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΥΤΕΥΑ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ
 ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΑΣΟΣ


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ  ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ Η ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ.
 ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ.


6 σχόλια :

  1. Ναι και ο Αντώνης Παπαθεοδούλου είναι πολύ καλός συγγραφέας.
    'Εγραψε και το 'Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο' που είναι επίσης πολύ ωραίο παραμύθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρίνα, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Κική μου. Χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή