Την προηγούμενη εβδομάδα συζητήσαμε για τη σχολική βία, με αφορμή τη παγκόσμια ημέρα για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με αυτή.
Παράλληλα ασχοληθήκαμε όλη την εβδομάδα και με το επίκαιρο θέμα της αποκριάς.
Αποτέλεσμα των συζητήσεων και των προβληματισμών μας, ήταν η δημιουργία ενός παραμυθιού αποκριάτικου, με έμφαση όμως και στο θέμα της λεκτικής και σωματικής βίας όπως τη βιώνουν τα παιδιά στο χώρο του σχολείου.
Τα νήπια αποφάσισαν πως ο ήρωας του παραμυθιού θα ήταν ένας κλόουν.
Επινόησαν για τον ήρωα τους, περιπέτειες και τις υπαγόρευαν στη νηπιαγωγό τους. Έτσι, δημιουργήθηκε η πλοκή.
'Επειτα, τα νήπια ανέλαβαν να εικονογραφήσουν το παραμύθι τους.
Και στο τέλος δόθηκε ύστερα από σχετική ψηφοφορία, τίτλος στο παραμύθι από τους ίδιους τους μικρούς δημιουργούς του.
Το εξώφυλλο του παραμυθιού.
ΤΑ ΕΣΩΦΥΛΛΑ
Παράλληλα ασχοληθήκαμε όλη την εβδομάδα και με το επίκαιρο θέμα της αποκριάς.
Αποτέλεσμα των συζητήσεων και των προβληματισμών μας, ήταν η δημιουργία ενός παραμυθιού αποκριάτικου, με έμφαση όμως και στο θέμα της λεκτικής και σωματικής βίας όπως τη βιώνουν τα παιδιά στο χώρο του σχολείου.
Τα νήπια αποφάσισαν πως ο ήρωας του παραμυθιού θα ήταν ένας κλόουν.
Επινόησαν για τον ήρωα τους, περιπέτειες και τις υπαγόρευαν στη νηπιαγωγό τους. Έτσι, δημιουργήθηκε η πλοκή.
'Επειτα, τα νήπια ανέλαβαν να εικονογραφήσουν το παραμύθι τους.
Και στο τέλος δόθηκε ύστερα από σχετική ψηφοφορία, τίτλος στο παραμύθι από τους ίδιους τους μικρούς δημιουργούς του.
Το εξώφυλλο του παραμυθιού.
Ο Δημήτρης του είπε < συγνώμη φίλε μου, δεν έπρεπε να σου πετάξουμε ντομάτες. Άλλη φορά δε θα ξανασυμβεί >.
Ο κλόουν τότε αισθάνθηκε πολύ χαρούμενος κι έκανε μια τούμπα για τον φίλο του.
ΤΕΛΟΣ
πολύ καλό !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραίο το παραμύθι σας Ιωάννα! Μπράβο σε όλους σας! Καλή συνέχεια! Φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά είχαν έμπνευση εκείνη την ημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σας άρεσε κορίτσια!