Αποφασίσαμε λοιπόν και φέτος να ασχοληθούμε με τα ανθρώπινα συναισθήματα.
Αφορμή υπήρξαν διάφοροι διαπληκτισμοί που λάβαιναν μέρος καθημερινά στην τάξη καθώς και η δήλωση ενός νηπίου ότι φοβόταν τα στοιχειωμένα σπίτια και τα φαντάσματα.
Φυσικά ακολούθησε μεγάλη συζήτηση που μας οδήγησε στην αναγνώριση και την ενασχόληση με το θέμα των συναισθημάτων.
Ασχοληθήκαμε περισσότερο διεξοδικά με κάποια, ανάλογα με το ενδιαφέρον των νηπίων της τάξης μας.. ( τη χαρά, την αγάπη και το φόβο ).
Παρακάτω , παρουσιάζονται ορισμένες από αυτές τις δραστηριότητες.
Δημιουργία των πορτρέτων των συναισθημάτων..
Πώς ζωγραφίζουμε την λύπη;
Πώς τη χαρά και πώς το φόβο;
Φορέσαμε τις μάσκες των συναισθημάτων.
Η Μαριαλένα φόρεσε τη μάσκα της χαράς !
Ο Κωνσταντίνος τη μάσκα της λύπης !
Κάναμε αντιστοίχηση του συναισθήματος με τη σωστή λέξη.
Συζητήσαμε για το συναίσθημα της χαράς
και ζωγραφίσαμε με θέμα: "Χαίρομαι όταν"
Η Αναστασία χαίρεται όταν κολυμπάει στη θάλασσα.
Ο Κωνσταντίνος όταν παίζει με τα τρακτέρ του.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τον φόβο.
Αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε του φόβους μας για να τους εξαφανίσουμε μέσα στο μαγικό καπέλο του ταχυδακτυλουργού.
Ο Θανάσης φοβόταν τα στοιχειωμένα σπίτια.
Η Στεφανία φοβόταν τους καλικάντζαρους.
Έπειτα μιλήσαμε και για την αγάπη.
Διαβάσαμε το παραμύθι "Το πουλί που το λέγανε αγάπα με"
και το ζωγραφίσαμε..
Η ζωγραφιά του Άγγελου.
Η ζωγραφιά της Αναστασίας.
Κι επειδή μας αρέσουν τα μήλα, φτιάξαμε και τα μήλα των συναισθημάτων της τάξης μας.
Κάθε μήλο απεικονίζει και άλλο συναίσθημα όποιο ήθελε το παιδί που το ζωγράφισε.
Το μήλο του Άγγελου θυμωμένο..
Ενώ του Χρήστου χαρούμενο..
Και όλα μαζί...
Και φυσικά το θέμα συνεχίζεται....
Πολύ ωραίες δραστηριότητες! Και το καπέλο τέλειο! Καλή συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφή